Bestil et cocktail kursus her!
Estimeret pris:
Startpris er 1.950,-

1.950,-

X

Step 1/4

Lej komplet cocktailbar

Vi står for alt indenfor bartending til din fest.

Startpris er: 4.950,-

1
2
3
4

Step 2/4

Lej din bartender her

Vi står for alt indenfor bartending til din fest.

Startpris er: 4.950,-

1
2
3
4
Tilbage til Step 1

Step 3/4

Vælg din pakke her

Prisen er pr. time pr. gæst

Startpris er: 4.950,-

1
2
3
4
Tilbage til Step 2

Step 4/4

Vælg drinks her

Vælg maks 6 cocktails til højre her.

Startpris er: 4.950,-

1
2
3
4
Tilbage til Step 3

Betaling

Vælg betalingsmetode

Du får 5% rabat hvis du betaler online med det samme.

Tilbage til Step 4
Dine informationer
Næste skridt (Step 2)
Vælg tidspunkt og dato
Næste skridt (Step 3)
Step: 3 - vælg pakke

Du har valgt 0/

Gå til bestilling

Favoritter

Alle cocktails & Drinks

Bestillingsoversigt
  • Navn:
  • Festens adresse:
  • Hvor mange gæster: 24
  • Dato: 24/09/2017
  • Starttidspunkt: 14:00
  • Sluttidspunkt: 22:00
  • Hvilken pakke: Sølv-pakken
  • Startpris: 4.950,-
  • Transport: 695,-
  • Total pris: (Inkl. moms) 1.000
  • Pris hvis du betaler online: (Inkl. moms) 234324
Jeg accepterer betingelserne

  • RING TIL OS DØGNET RUNDT


    Haster det? Vi har en telefon klar døgnet rundt, alle uges dage, ring på

    +45 69 66 34 34


  • Vores placering


    København & Sjælland
    Bredgade 36E
    1260 København K

    Fyn & Jylland
    Alsvej 2A
    5500 Middelfart


  • Send os en
    E-mail


    Har du nogle spørgesmål? Måske en forespørgsel? Tildele os ris eller ros? Vores email er

    info@lejenbartender.dk

Har du nogle spørgsmål, så udfyld formularen herunder!

Vi bestræber os efter at besvare alle henvendelser indenfor 6 timer.

Kontakt os

Vores team

  • Nikolaj Krøll Madsen

    CEO
    Nikolaj er selskabets administerende direktør. Nikolaj har baggrund inden for medieverdenen, men har de seneste 10 år beskæftiget sig med restaurations- og cateringbranchen.

  • Lisa Rosenkilde Nissen

    Personale- & Logistikchef
    Lisa er selskabets personalechef. Lisa har baggrund som ansvarlig inden for større eventplanlægning og personalekoordinering.

  • Simon Bech

    Backoffice- & Indkøbschef
    Simon er ansvarlig for alt salg i selskabet. Simon har sin baggrund fra butiksverden, og har mere end 15 års erfaring inde for detailvarebranchen.

  • Laura Hansen

    Lager- & logistikmedarbejder
    Laura Hansen på selskabets lager. Hun er i hverdagen ansvarlig for pakning af kundeordrer og med til at sikre høj kvalitet på alle leverancer.

  • Martin Krøll Madsen

    Lager- & logistikmedarbejder
    Martin Krøll Madsen er på selskabets lager. Han er i hverdagen ansvarlig for pakning af kundeordrer og med til at sikre høj kvalitet på alle leverancer. Ydermere er han ansvarlig for selskabets opskriftsdatabase.

  • Steffen Johannsen

    Digital Ansvarlig
    Steffen Johannsen har det overordnede ansvar for udvikling af selskabets digitale platforme. Steffen er uddannet webudvikler og multimediedesigner.

  • Mikkel Antonsen

    Financial Controller
    Mikkel Antonsen er ansvarlig for selskabets bogholderi. Han er uddannet hos Ørsted i Fredericia som økonomimedarbejder og efterfølgende været beskæftiget i revionsselskab i Padborg. Han er samtidig ansvarlig for selskabets integration med det tyske marked.

  • Hektor Smedegaard

    Uddannelse - og salgsansvarlig
    Hektor er selskabets uddannelse- og salgsansvarlige. Han har stor erhvervserfaring fra bl.a. Oblix i London og Balthazar på Hotel D'Angleterre, samt arbejdet sammen med flere verdensmestre gennem tiden inden for flair og mixology. Hektor har arbejdet med uddannelse af bartendere i Danmark, England, Grækenland, Spanien og USA, samt undervist på TV'2 godmorgen Danmark.

Telefontid :

Alle ugens dage 08:00 - 24:00

+45 6966 3434